2019 augusztus 19 - hétfő

2.4.4.1. Ismerkedés a Joe cellával

Írta: Ken Adachi

Ezen az oldalon a Joe cella működési elvével ismerkedhetsz meg Ken Adachi írása alapján. A cikket kérésemre Lajos fordította magyarra.

Bevezetés

Az első dolog, amit meg kell értenünk a Joe energia cellával kapcsolatban az, hogy a hagyományos fizikai szabályokkal és elképzelésekkel nem lehet megmagyarázni a működését. Teljesen új módon kell gondolkodni, nem kell megriadni olyan dolgoktól, amelyek a megszokott fizikai szabályokkal ellentétesen működnek. Lényegében Joe kitalált egy egyedülálló módszert az Orgon energia megzabolázására. A Joe energia cella NEM egy hidrogén üzemanyagcella. Ez egy Orgon energia akkumulátor, amelyben a víz az, ami az Orgont magába gyűjti és lehetővé teszi a motorba való juttatását.

Ez egy víz üzemanyag cella?

Nem. Ez az berendezés nem bontja a vizet sem nagyfeszültséggel sem bármilyen más módszerrel. A víz nem fogy el a Joe cellából úgy, mint a víz üzemanyag cellából.

Ez egy hidrogén üzemanyag cella?

Nem. Ezt gondoltam először, amikor a Joe cellával találkoztam, de Joe cellája egy sokkal nagyobb energiaforrásból táplálkozik. Wilhelm Reich ezt az energiát Orgon energiának hívta. Joe cellája azonban képes hidrogént fejleszteni némi átalakítás árán, és így használható hidrogén üzemanyag cellaként. Az Orgon energiát a környezetben levő floroplazmából lehet kivonni, amely az Éternek a része. A XIX. század végén és a XX. század elején olyan híres személyek, mint pl. Nikola Tesla, Lord Kelvin, James Clerk Maxwell, és Carl Von Reichenbach Báró mind meg voltak győződve az éter létezéséről.

A három gáz

Joe cellája képes három különböző "gázt" előállítani a kialakításától függően (a beállítás szót használja itt a cikkíró. A ford.). A beállítás különbözőképpen módosítható:

  1. Az akkumulátor polaritásának a megváltoztatásával
  2. Az akkumulátor csatlakozópontjaink áthelyezésével más lemezekre
  3. A lemezek följebb vagy lejjebb helyezése a töltő fürdőben, vagy
  4. Különböző helyről való víz használatával, de még más megoldás is lehetséges

A videókon Joe 12 V-os autó akkumulátorral működteti a készülékét. A bekapcsolás után gyorsan, mintegy 30 másodpercen belül buborékok kezdenek leválni a cella elektródjairól. Egy barna uszadék keletkezik a folyadék tetején, amiben az apró gázbuborékok egy része összegyűlik és nagyobb buborékokká egyesül. A gáz meggyújtásával szemléltethetjük a barna lepedékben megrekedt gáz robbanó hatását. Különböző gázok különbözőképpen reagálnak a lángra, amit a következőkben tárgyalunk:

  1. A hidrogén gáz nagyon kis buborék formájában keletkezik és meggyújtva sárgás lánggal ég. A robbanás hangja a riasztópisztoly hangjához hasonlít.
  2. Némi módosítás után a cella egy másfajta gázt, un. Brown gázt produkál, ami meggyújtva rövid, hangos durranással ég el, de nem produkál sárga lángot vagy a fülben csengést.
  3. A harmadik típusú gáz szolgáltatja a legnagyobb energiát. Meggyújtva a robbanás sokkal hangosabb és tartós fülcsengést okoz. Ezt a gázt használja Joe az autók motorjában, amely az Orgon energiájának nagy részét magába szívta és azt a motorban leadja.

A második és harmadik gáz szokatlan tulajdonsága az, hogy meggyújtva a keletkezett energia a dobhártyát nem befelé nyomja, mint egy hagyományos robbanás, hanem mintegy összeomolva kifelé mozdítja el. Ez egy érdekes gondolkodásra késztető esemény. A hagyományos fizikában hozzászoktunk az energia kiáramlásához. Robbanáskor az energia és hő kifelé áramlik az azt körülvevő térbe. Ez az exotermikus vagy hőkeltő folyamat. Jelen esetben vákuumról beszélünk, ami viszont egy endotermikus vagy hőelnyelő folyamat, ahol az energia gyorsan összesűrűsödik és a környezet hőmérséklete csökken. Ez pontosan az a hatás, amit Viktor Shauberger az osztrák erdész és természetkutató feltaláló megfigyelt, amikor vizet örvényszerű spirális pályára kényszerített. Ekkor a víz hőmérséklete csökkent.

Barry Hilton a könyvében úgy írja, hogy a harmadik gáz egy speciális hidrogén gáz, amely sok Orgont tartalmaz. Alex Schiffer szerint a gáz képes a motorblokk anyagát feltölteni és azon áthaladni, amit a karburátoron átszáguldó levegő magával visz a robbanótérbe. Alex úgy gondolja, hogy a motorblokkban levő víznek jelentős szerepe van az Orgon hasznosításában.

Természetesen ez csak spekuláció, de mind a kettőjük megfigyelése megegyezik a tapasztaltakkal. Például a teljesen alumíniumból készült motorok egy-két óra alatt hozzáidomulnak a Joe cellához, míg a vasból készülteknek egy hét vagy több is kell, amíg megszokják a cellát. Mivel az alumínium porózusabb, mint a vas, valószínűleg az Orgon / hidrogén gáz könnyebben áthatol az alumíniumon. Alex szerint a víz a motorblokkban a négy ősi elem része, így nem csoda, hogy az éter kötődik hozzá. (Korai filozófusok úgy gondolták, hogy a világmindenség négy elemből áll: vízből, levegőből, földből és tűzből).

Egy másik megfigyelés szintén alátámasztja a fentieket. A cella kimenete az autó karburátorának egy ledugózott részére csatlakozik. Ez azt jelenti, hogy nincs fizikailag átjárható összeköttetés a cella és a karburátor belseje vagy a szívócső belseje között. Igen, ez a mondat meghökkentő, de igaz. Nincs semmiféle csatorna a cella kimenete és a motor vagy szívócső belseje között. A cella mégis működik! A logika azt diktálja, hogy a gáz ÁT kell hogy haladjon a karburátor falán, hogy bejusson a motorba. Mivel a hidrogén a legkönnyebb elem (csak egy protont tartalmaz) elképzelhető, hogy ez történik. Wilhelm Reich megfigyelése szerint az Orgon áthatol a fémeken, amelyek először vonzzák, utána pdig eltaszítják azt.

Az eredeti anyagot itt olvashatod.

A következő oldalon az Orgon energiával ismerkedhetsz meg.

Hozzászólok!

A weblap további használatával Ön beleegyezik a sütik használatába. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás